Stockholm

2015-01-03 @ 11:39:38
Igår gjorde jag och min vän/kollega en tripp till Stockholm för att träffa förra årets paradise hotell deltagare Mia och hennes syster! Dom skulle wrappas 😃 

Vi åkte klockan 05:30 på morgonen från Stenungsund och var i Stockholm vid 11:30 och gick en sväng på stan innan mötet :) 



Vi åt en god lunch på Sture P och suktade efter väskor i LV butiken 





Mia och Hanna fick grymma resultat! Båda blev av med flera centimeter runt magen och vi lyckades bevisa för ytterligare två personer att Body Wrap fungerar! ✌️



(alla mina bilder är skyddade enligt upphovsrättslagen och kopiering anmäls) 

Strax innan tolv på natten var vi hemma igen efter en galet lång biltur! 
Är du sugen på att wrappa dig? Mejla mig på [email protected]

Kram 💜

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför åkte ni inte tåg :o

Svar: För biljetten kosta 1300kr ToR :P per person. Så sparade 700kr per person på att ta bil :) sen blev det ändå storm (ovanligt) så massa tåg krånglade ;P
Emelie Ida-Marie

2015-01-03 @ 21:43:33
Postat av: Julia

Vad kostar det att wrappa? Kan man beställa hem det alltså? :)

2015-01-03 @ 23:04:25
Postat av: jennietideman

Detta skulle bli sjukt stort här i Östersund! verkligen, folk skulle bli helt galna! :O

Svar: Men börja sälj det i Östersund då och tjäna pengar :D :D
Emelie Ida-Marie

2015-01-22 @ 18:17:54
URL: http://www.tidemans.webblogg.se
Postat av: Angela

Hej!
Jag skulle vilja prova wrappa.
Kan man få hemskickat?
Kram

2015-01-26 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0