Hugo eller Harry?

2015-01-21 @ 10:14:58
Igår kväll efter jobbet pkte jag till min valp och hälsa på! Han är nu 7 veckor gammal och bara två veckor kvar tills jag kan ta hem han! Galet! Känner mig nervös då jag aldrig haft hund så är svårt att veta vad man ska förvänta sig. Sist jag hälsa på han var han 5 veckor och galet vad han utvecklats sen sist. Idag kom han och hans syster springandes till dörren när jag kom och hade blivit mycket stadigare på benen. Sist jag såg dom hade dom nyss öppnat ögonen och börjat gå lite :) 


Men nu är frågan, jag har alltid tänkt han ska heta Hugo, men uppfödarna har döpt han till Harry! Ska jag ha kvar Harry eller kalla han Hugo? :) 

En liten Harry eller Hugo? 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hugo! Spelar ingen roll eftersom han är så liten... :-)

2015-01-21 @ 19:31:14
Postat av: Malin

Hugo!

2015-01-21 @ 21:39:02
Postat av: Jonna

Harry är ju tusen gånger charmigare, tycker riktiga namn är så fint på djur och framför allt tant/gubbnamn. Skaffar jag hund i framtiden blir det en Otto. =)

2015-03-18 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0