Mitt år

2015-01-11 @ 20:05:17


Det senaste 1,5 året har jag verkligen inte tagit hand om min kropp vilket har lett till många kilos viktökning. Innan detta går för långt är det därför nu dax att ta tag i det på riktigt :) Jag är helt övertygad om att jag kommer klara att gå ner dom kilona jag lagt på mig och startade året med 2 PT pass denna veckan samt ett kardio pass. Jag måste börja tänka på vad jag äter igen och komma in i de gamla vanorna jag hade förr :) 

Efter lite prat med mig själv och rådgivning av PT har jag kommit fram till att det inte ska vara omöjligt för mig att gå ner 13kg till midsommarafton som är vecka 25. Det är alltså 0,5kg i veckan vilket ska gå! 

Så kika in här om ni vill följa mig på denna "lilla resa" 

Imorgon tar jag tag i det tuffa och ska väga och mäta mig :/

Kram 🎀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0