Harry

2015-02-06 @ 14:02:58
Efter kursen i onsdags åkte jag och hämtade Harry. Han var så ledsen hela vägen hem och jag kände mig som världens elakaste människa :( väl hemma var det mys som gällde. Han hälsade lite på familjen men satt helst i mitt knä. Första natten vaknade han väl var annan timma och gnällde lite men somnade snabt om igen. Inatt gick vi upp vid 4 och gick ut och kissa och sen var han pigg! Så fick flytta mig till soffan och leka lite med han innan han somna igen så jag fick några timmar till iaf 🙈 

Jag ska ha han hemma nån vecka eller två på prov nu först. Jag har aldrig haft hund, ingen i familjen heller så var väldigt svårt att veta vad man skulle vänta sig. Det är en lite konstig känsla att ha en valp hemma, och att jag ligger med världens förskylning gör inte saken bättre. Men, inget är som sagt hugget i sten så vi får helt enkelt se hur dagarna går och om detta med hund är något för mig 😊🐶 

Kommentarer
Postat av: Malin

du vet vart jag finns om du vill ställa "dumma" frågor. :)

2015-02-06 @ 14:19:06
Postat av: Annie

Gud vad söt!

2015-02-16 @ 19:09:08
URL: http://nouw.se/anniedahl
Postat av: Elin Erixon

Wow vad söt, helt galet!

2015-02-17 @ 20:46:41
URL: http://elrixon.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0