PH-Freddie

2015-01-07 @ 10:56:41
I måndags fick jag åka med Caroline och wrappa Freddie, även känd som paradise hotell Freddie! Vilken skön kille, en riktig go kille med stor personlighet :) 

Freddie är ett praxexempel på att wrappen inte är till för användningsområden som viktminskning/bantning osv. Wrappen är till för att ta bort slagg och skit ur kroppen som man samlar på sig när man tex dricker kaffe, röker, äter dålig processad mat osv. Att wrappa sig är alltså inget man gör istället för att träna :) En annars vanlig missuppfattning! 

(alla mina bilder är skyddade enligt upphovsrättslagen, kopiering anmäls)

Om ni fortfarande inte testat att wrappa er rycker jag definitivt att ni ska ge det en chans! Första wrappen kostar 300kr och har du inte möjlighet att besöka mig på salongen så skickar jag till dig med posten :) 

Kram Emelie 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0