Årsresumé 2014

2015-01-01 @ 17:15:02
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Igår till nyårsmiddagen åt jag mussla för första gången. Jag körde husbil och campade med Kenny. 


Hur har ditt 2014 varit?
Väldigt mycket upp och ner! Har inte vart mitt bästa år men mycket bra har också hänt :)

Bästa köpet?
Har inte köpt något spec så får väl säga min nya Iphone 6 då. 


Vad spenderade du mest pengar på?
Mat definitivt 🙈

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Vem har du umgåtts mest med?
Viggiland-UFO, All of me, Martin Tungevaag Samsara, AronChupa Albatraoz :) 

Har du haft ett förhållande under 2014?
Ja! Fortfarande med Kenny :) 


Vart reste du under 2014?
Stockholm-Lindvallen-Högfjället-Malmö. Haha inom Sverige bara :P


Vad gjorde du på din födelsedag? 
Jag hade en stooor 25års fest med min vän Sofia. Spenderade den på bästa möjliga sätt med andra ord. 


Gjorde något dig riktigt glad?
Jag fick veta att jag ska få köpa valp.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
Att jag hade lagt ner lite mer tid på att ta hand om mig själv. 

Vilket datum kommer du aldrig glömma? 
2a augusti, min 25års dag. 

De bästa nya människorna du träffade? 
Gabriella, Evelina som jag iof träffade sent 2013 men under detta året fått en fin vänskap med! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Börja ta hand om din kropp igen som förr! Spontan shoppa inte så mycket och ge allt för att få företaget att växa ännu mer! 




Kommentarer
Postat av: vendela

Vilken härlig blogg du har :)

2015-01-02 @ 18:01:36
URL: http://www.vendelawendt.forme.se
Postat av: Evelina

Åhh men snutterumpan!! Puss på dig

2015-01-02 @ 18:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0