Färgkväll

2014-05-08 @ 00:20:37
Precis hemkommen efter en färgkväll hos Grazette. Fick tag i modell i sista minuten vilket var jätte kul :) 


Gabriella har färgat sitt hår svart i flera år och ville nu bli lite ljusare, inte blond utan bara få mer färg/liv i håret, detta fixade jag genom att lägga en bottenfärg för att ta bort utväxten samt lägga slingor som blev bruna med lite varma (röda) pigment. Blir oftast så när man ljusar upp ett svart hår. 

Både kund och frisör är supernöjda med kvällen och det är så kul, det är ju det jag alltid strävar efter hos mina kunder, såklart! 

Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och sova så jag orkar en dag på salongen imorgon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0