Bröllop

2014-05-12 @ 23:18:31
I lördags var det bröllop för min kusin! Jag serverar väldigt mycket på bröllop på sommarhalvåret så det var kul att få vara gäst för en gång skull :) Att bf kom ner enbart för detta var ju pricken över i också! 

Jag hade en gul klänning från Nelly och beiga klackskor från H&M 

Håret gjorde jag själv, en inbakad fläta som går från höger till vänster sida med en blommgirlang som jag flätade in, sedan lockade jag håret i tofsen, tuperade lite och satte upp det i en slarvig "bulle" tillsammans med resten av blommgirlangen. 🌸🌾Blommgirlangen är från Glitter och hade blommor och fjärilar i olika färger i sig, bl.a. gult som min klänning 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0