2014

2014-01-11 @ 12:27:15
Hej bloggen och hej 2014! 

Här har uppdateringarna lyst med sin frånvaro och jag har varken haft tid eller lust till att blogga! 
Det hände väldigt mycket i höstas, mest på jobbfronten som ni vet och från att ha små jobbat som vikarie och gå i skolan var jag nu tvungen att lära mig att driva ett företag! Det har vart extremt mycket att lära sig med momser, skatter, avgifter, försäkringar, pensioner mm men nu börjar jag äntligen efter 4 månader att komma in i det :)

Pga av detta så har privatpersonen Emelie kommit i andra hand och jag har varken tränat eller ätit rätt på hela hösten vilket nu har fått sina konsekvenser tråkigt nog! Men nu när allt börjar falla på plats är det dax för nya tag! Både med företaget, träningen, kosten och allt annat!

I slutet på mars blir jag MakeUp artist, veckan efter är jag i Sälen och njuter av vårsolen! Om 10 dagar har jag 5år med finaste killen och sommaren bjuder på 25års fester och ev en resa till Turkiet :)!

Så nu kör vi igen! 👊😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0