Hej

2013-11-18 @ 21:23:57
Idag har jag vart ledig från jobbet, eller heter det "haft ledigt" när man är egen företagare? jag har tagit ledigt idag kanske det heter? :P Vad det är heter så spelar det ingen större roll. Haha

Jag har vart iväg en sväng med mamma i Bohus på Klädkällaren som mamma hade blivit tipsad om skulle ha mycket lullull. Lite fans det väl men inte vad vi hade förväntat oss. Är så kul med allt julpynt som fint ute nu och jag har redan börjat köpa saker till min julgran. Förra året hade jag rött och guld i granen men iår blir det vitt och silver :) 

Bloggar förresten från min nya iPad air nu :D underbart. Har tänkt länge på att skaffa en padda och nu fick jag det gjort. Väldigt billigt kom jag undan med då den bakades in i mitt mobilabonnemang :)! 

Dessa fick jag iaf med mig hem idag till granen. Vita fluffiga stjärnor.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0