Dieten

2013-05-25 @ 12:43:49

Kanske är några av er som läser som undrar hur det går med mitt dietande! Ska inte sticka under stolen med att det faktiskt har gått skit…
… tills i måndags! Då fick jag nog! Det får vara slut på ursäkter osv och att sommaren bara är dagar bort slog som en käftsmäll i ansiktet! Jag hade ju lovat mig själv att detta året ska jag trivas bättre än någonsin i en bikini! Och det står jag fast vid! Så sen i måndags har jag inte ätit något socker! Det började märkas fram mot ons-tors då jag kände mig riktigt slö, trött och orkeslös. Men jag vet sedan tidigare att detta går över!

Nu är det lördag och har snart gått en vecka, jag har redan tappat 2 kg på de dagarna (mycket vatten!!!) och innan jag sätter mig på flyget till Turkiet den 28 juni så ska jag ha nått min målvikt! En gång för alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0