Awesome

2013-05-22 @ 23:11:21

Jag är verkligen så glad att jag började på frisör skolan. Jag trivs som sjutton när jag får stå och fixa någons hår och att det är jag som får förmedla den känslan man har när man går från frisören är ju awesome!

Jag märker verkligen hur jag har utvecklats dom senaste veckorna bara, nu klarar jag av att ha en konsultation med kunden utan att behöva från läraren hela tiden!

Denna kunden hade jag häromdagen. Hon kom in med jätte långt hår och En ganska så grov utväxt. Hon ville klippa halvkort och göra ombre. Jag klippte av ca 20cm på längden och blekte topparna tills som hade en fin brun nyans och inte helt blonda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0