tillbaka till skolan

2013-03-20 @ 22:00:20
Jaha, då är denna dagen slut snart och imorgon ska jag äntligen tillbaka till skolan igen :D En dag, sen är det helg igen, känns lite mesigt ;)! Hoppas jag får en kund imorgon som vill göra nått kul :) 
 
Vad tråkigt det är att vara hemma när man börjar piggna till, man börjar få tillbaka energi och vill göra saker men det kan man inte! Kom på en tråkig sak idag också, när jag köpte mitt gymkort på det nya gymmet så ville jag ha det på autogiro men dom hade inte kommit igång med det än då gymet var helt nyöppnat. Så igår gick mitt gymkort ut och gymet är ju nästan alltid obemannat så jag får se om det är någon där i helgen så jag kan fylla på det igen! *Hoppas*
 
En annan tråkig sak är att nu när jag har vart sjuk i några dagar så har jag sovit ut på mornarna så jag kommer ju inte kunna somna än på nån timma eller två, vilket inte är så kul eftersom klockan ringer 05:20 imorgon ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0