sjuk :(

2013-03-19 @ 15:19:28
Det var ju verkligen inte såhär jag ville starta min vecka. Ligger hemma och är sjuk :( Är slö och skakig i hela kroppen och det blir verkligen inte bättre av att jag inte har någon aptit så har ätit 1/2 äpple och 70g taccofärs med en klick creme fraich på hela dagen! 
 
Vill verkligen komma iväg till skolan imorgon men det ser inte ljust ut! Buhu vad synd det är om mig, jag som skulle vara 100% exemplarisk vad gäller maten och komma igång ordentligt med träningen igen. Jaja, bara att vänta tills man är frisk! 
 
Här är lite bilder från Tylösand 2011 och 2012, partybilderna är från 2011 och strandbilderna från 2012, ser nu att jag har samma linne på mig ;) Fast är det snyggt så är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0