Roliga kunder

2013-03-11 @ 19:16:17

Måndag igen och tillbaka till skolan :) idag har jag haft två kunder, båda var klipp kunder. Den sista var rolig att klippa då hon ville ha en speciell frisyr och inte bara toppa, så det blev en utmaning med det gick toppen och det blev verkligen så som jag såg framför mig att det skulle bli :)

Vi har ett stort arbete som ska lämnas in på torsdag så det har jag suttit med sen jag kom hem. Ska fortsätta lite till så idag blir det ingen träning. Men efter 5 pass i helgen så förtjänar jag en vilodag ;) Fast gick en promenad på lunchen på 30min föresten :P

Olika coola flätor som vi lärde oss för några veckor sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0