Pepp

2013-03-19 @ 21:16:24
Finns det nån gång man är mer sugen på att träna än när man är sjuk? Tror inte det va?
 
Jag har ett tag funderat på att köra diet schemat igen närmare sommaren och idag bestämde jag mig för att jag gör det! 1:a april börjar jag igen och kör i "bara" 4 veckor! Då är jag klar lagom till valborg och 1 Maj! Och har förhoppningsvis då nått min riktiga målvikt på 62 kilo, detta förutsätter dock att jag den 1a april väger mina 65kilo som det är planerat! 
 
Så nu har jag nyss suttit och lagt upp ett matschema för dom 4 veckorna! Det var ju väldigt lätt eftersom det bara var att titta tillbaka på det gamla! :)
 
Jag är på ett sätt stolt över mig som jag skrivit tidigare att jag faktiskt inte har gått upp i vikt igen utan ligger stadigt på 67 kilo och har gjort det i 40 dagar nu! Men nu har jag liksom vant mig vid denna kroppen och är inte alls lika impad längre, blir man någonsin nöjd är frågan? ;) Och eftersom det gått lite segare än var jag hade räknat med (helt och hållet mitt eget fel) att fortsätta tappa kilo så kör jag igång med dieten igen! 
 
Jag kommer också köra igång ett litet experiment isamband med detta som går ut på att jag varje kväll innan jag lägger mig kommer göra 100 squats! Det borde tajta till bakdelen endel ;)
 
4 veckor är 28 dagar så det är hela 10 dagar mindre än första omgången så det ska inte vara några problem och jag tror att tiden kommer flyga iväg :D 
 
Någon mer som är sugen att köra med mig? 

Kommentarer
Postat av: Sis

Jaag! Hänger så gärna på, teach me how!

2013-03-20 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0