Kämpar på

2013-03-12 @ 17:55:26

Jag går upp 05:30 varje morgon, pendlar i nästan 2,5 timma innan jag är framme i skolan! Går i skolan en hel dag och hinner oftast med tidiga bussen hem, då är jag hemma 18:10. Hinner jag inte med tidiga bussen är jag hemma 19:00!

Kommer jag hem 18 har jag 4 timmar på mig att äta mat, göra ev läxa, varva ner, duscha, och ibland göra matlådor! Så att det inte blir så mycket träning på vardagar får jag ha överseende med men ändå så känner jag mig sämst som inte tränar mån-tors! Att man dessutom blir extremt trött på den långa bussresan hem gör det inte enklare att dra sig till gymet.

Men nu börjar det bli ljust ute längre om dagarna, jag promenerar 30min varje lunch (började denna veckan) och tränar en jädra massa på helgerna! Så skärper jag bara till mig ännu mer med maten så ska detta gå vägen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0