Avesta

2013-03-28 @ 21:29:30

Idag styrde jag och Kenny boy Volvon mot Avesta :) Stannade lite på vägen och åt, handlade mat och påskgodis :D Det är verkligen något jag älskar och saknar eftersom jag och Kenny inte bor ihop (vuxen poäng deluxe) att åka inför helgerna och handla i mataffärerna! När vi bodde i Norge så åkte vi alltid till Ica Maxi eller stora COOP på fredagar efter jobbet och handlade massa gottigheter och mat inför hela helgen! Jag tycker det är lyx att kunna gå runt i mataffärer och bara plocka på en det man känner för! Nu är ju budgeten lite stramare när bägge två studerar ;) Men det saknar jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0