Akut nackspärr

2013-03-21 @ 23:24:04

Hur otur kan man ha? Jag är idag äntligen frisk och hade sett fram emot en helg innehållandes iaf lite träning, men imorse när jag skulle byta tåg i Göteborg så ska jag trä min väska över huvudet för att gå av, men luvan är i vägen så jag sitter i en lite knasig ställning med händerna ovanför huvudet för att få runt remmen över luvan och sträcker mig! Hallå?? Känner verkligen hur det strålar till mellan skulderbladen och sitter resten av tågresan med akut nackspärr! Kunde inte kolla åt nån sida eller upp/ner så sitter som en docka och kollar in i sätet framför mig i 35min. Såg säkert helt mongo ut!

Det har väl blivit mildare under dagen men känns fortfarande när jag rör mig, hoppas det har gått över efter en natts sömn :)

Imorgon är det en ny dag och en ledig sådan, ska hämta skrutten hos dagmamman och sedan fredagsmysa med henne och hennes mamma ;) (Sis) men nu ska jag kolla Harry P tills ögonen inte orkar mer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0