Busy woman!

2013-06-07 @ 23:18:45

Känns som om denna dagen har gått iett! Började med 20min på promenadbandet sedan en härlig frukost! Sen dess har det rullat på!

In till fastlandet för att fixa nytt pass! Kommer in i ett fullsmockat polishus och drar lappnr 65 och det är 42 som betjänas. Jahaaa!! När jag stått där i 5min sträcker en man fram handen med en lapp i och säger "du kan ta denhär" med nr 49! Score! Så det gick ganska fort ändå!
Sen systemet och handla alcohol! Den nya sockerfria Xcidern! ;)
Sen Trollhättan för att besöka frisöraffären.
Sen en sväng på överby när jag ändå var i krokarna, blev en ny klocka med guldur och brunt läderarmband. Visar imorgon :)
Sen hem och färga och klippa 3st :)
Ja, tanken var att jag skulle ta en sväng till gymmet men det hade jag varken ork eller energi för kl22 på kvällen!

Haha, så, nu sitter jag helt däckad i soffan och ska börja röra mig mot sängen! Imorgon startar jag dagen i samma tempo! Härlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0