Resultat

2013-01-19 @ 23:51:05
Här kommer fredagens invägningsresultat! Målet sen veckan innan var ju att tappa 0,6 kilo och det klarade jag.
 
Här är alla mått och vikt. Jag skriver inte ut vad jag startar på ;) utan bara hur mycket minus det blivit. Dom första siffrorna är veckans resultat och innom parantes är sedan start :)
 
*Vikt: -1kg (3,4kg)
*Midja: -1cm (5cm)
*Stuss: -1,5cm (3cm)
*Höft: -0,5cm (3cm)
*Lår: -0,5cm (2,5cm)
*Arm: -0,5cm (2cm)
 
Så jag klarade mitt mål med 0,4 kg marginal. Nästa veckas viktmål är återigen 0,6kg :) 3,4 kilo på mindre än 3 veckor är ju hur grymt som helst. :) Nu är det 3 veckor kvar och jag har 2 kilo kvar till den vikten jag önskar ligga på då, allt under det är stor bonus. För även om jag når min önskevikt för denna diet så har jag efter det ca 2 kilo till jag vill bli av med :) Hela 15,5 cm borta från kroppen är ju också sjuuukt! :D Mest rinner det av midjan vilket inte är så kul för om inte stussen (kärlekshandtagen) minskar i samma takt så ser ju dom större ut i propotion till midjan :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0