min dag

2013-01-13 @ 01:10:37
Jaha, då var denna lördag över! Efter jag kom hem från jobbet la jag mig på min lilla vita soffa i boa och slumrade till, inte för att jag nödvändigtvis var så trött men härligt var det :D Det är en skillnad nu på dieten, förr kunde jag somna varje dag efter jobbet och höll i stort sätt på att somna redan i bilen på väg hem från jobbet. Men nu känner jag mig pigg hela dagen och blir inte als helt dåsig mitt på dagen! Tänk vad ett jämnt blodsocker kan göra ;) Det blev hur som ingen låååång promenad men den får vi ta imorgon istället! Nu när jag äter så bra har jag inte i närheten av lika dåligt samvete när träningen inte blir av som jag hade förr.
 
Jag har bara tagit det lugnt ikväll. Duschat, haft ansiktsmask och tatt bort mina gelenaglar och målat vanligt nagellack. Ska låta naglarna "vila" tills nästa helg då jag ska på dop och kalas och nästa måndag börjar skolan och då vill jag ha fina naglar ;)
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla Harry Potter. hmm, men vilken är frågan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0