Kenny boy

2013-01-24 @ 18:26:07

Nu sitter jag på tåget till min älskade älskade man! Åh som vi längtat efter varandra! Har ju skrivit om det innan och mellan vissa gånger man ses börjar man sakna direkt när den ena åkt hem! Så har det vart denna gången!

Jag och Kenny har ju haft 4år dag i veckan så i helgen har jag planerat in "fusk" men maten! Jag har sagt till Kenny att vi kan äta en valfri måltid och något gott en kväll :) men alla andra mål blir enligt dieten! Bara 15 dagar kvar nu!

Har även haft invägning idag istället för imorgon för jag har ingen våg osv hos Kenny :) gick bra denna veckan med men har planat ut lite…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0