Invägning

2013-01-25 @ 16:41:30

Idag är det ju fredag och egentligen invägning men deg fick jag ta igår och här är resultaten!

Vikt: -0,7kg
Midja: +-0cm
Stuss: -0,5cm
Höft: -1cm
Lår: -0,5cm
Arm +-0cm

Viktmålet på 0,6 kilo klarade jag :) Dock är jag inte lika nöjd över måtten! Två områden har stannat och dom andra var väldigt små skillnader! Men jag har ju i stort sätt väntat på att denna perioden skall komma då det börjar stanna av lite! Men det är 14 dagar kvar på dieten och jag har 1,5 kilo kvar till delmåls vikten så det hoppas jag att jag klarar!

Målet till nästa vecka blir 0,6 kilo igen! Jag får ta hänsyn till en helg hos Kenny med lite medvetet fusk som sagt :) men det ska nog inte göra någon större skillnad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0