Flätfrisyr

2013-01-30 @ 17:19:40

Idag har vi övat på att rulla rullar! Haha, inte permanentspolar utan vanliga sammetscurls typ :P Jaja, när man var klar fick man ta en långhårig docka för att skapa en frisyr med fläta, jag har en bild på min telefon på en frisyr som ser ut som en blomma och sen jag hittade bilden på Weheartit så har jag funderat lite på hur sjutton man gör den! Kom fram till det häromdagen i mitt lilla huvud och idag fick jag chansen att testa i praktiken :D

Den blev bra, men dockan var så extremt långhårig så den blev lite lös i slutet, men hey, första gången ju! Tillomed lärarna blev imponerade och visade upp dockan för klassen (skrytmåns)

Första bilden är den jag hittade och andra är i 4 vinklar på mitt resultat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0