Dop

2013-01-20 @ 10:57:31
Igår var jag på dop för min brors barn Nils :) Efter dopet var det fika och tårta. Jag hade en liten kamp med mig själv om jag skulle ta något eller inte. Det fanns bara bullar, kakor, tårta osv. Jag hade inte denna kampen med mig själv för att jag var särskilt sugen på det, nu har jag kommit till en punkt känner jag där jag skulle kunna unna mig en liten kaka eller liknande om jag är bortbjuden på kalas osv. Men nu är det mer prestige i det. Jag har inte rört något sånt under dessa 20 dagarna, det ända jag ätit är mörk choklad och druckit cola zero. Och nu är det 18 dagar kvar så mer än hälften har gått och det hade vart så grymt att se tillbaka på denna "resa" och veta att man inte fuskade.
 
Så.... jag åt inget, jag drack en halv kaffe :P
 
Som jag sagt tidigare så händer det inget med kroppen om man unnar sig något litet nån dag i veckan. Men som sagt, nu är det prestigen som spelar in. När dessa 18 resterade dagar är över har jag mina unnardagar igen :)
 
Ikväll är det kalas igen för lilla Olivia som fyller 4år imorgon. Hon har samma födelsedag som mig och Kenny så vi fyller också 4år imorgon! Galet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0