Dagsformen dag 27

2013-01-27 @ 14:16:08

Här är en liten bild på dagsformen! Ena är tagen 2a eller 3e dagen på dieten och andra är från idag! Lite har ju hänt iallafall :D

Efter en mysig helg hos Kenny är jag mer än peppad att fortsätta resterande 12 dagar i 110 tempo! Jag ser fram emot att kunna springa igen! (Tog bort ett födelsemärke på ryggen och magen 3e januari och fick 6stygn på ryggen och 2 på magen, fick order om att inte genomsvettas första dagarna och sen när jag väl testade springa så kändes det knasigt i såret på ryggen) så jag har skippat löpning då jag absolut inte vill äventyra resultatet på ärret!

Men nu är stygnen borta och det börjar läka så i veckan blir det löpning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0