Dagen

2013-02-22 @ 23:31:09

Har haft en helt underbart mysig fredag :) startade ju med morgonträning och sedan vid lunch åkte jag in till fastlandet för att vara med Elin. Vi har ätit lunch och tatt ett roadtripp och besökt diverse lullull affärer! Hittade några fina saker och det var ju tur att vi åkte helgen innan löning för det hade vart farligt annars ;) Vi var på returvaruhuset också och jag hittade ett soffbord för 90;- men tyvärr hade jag inga kontanter på mig men funderar starkt på att åka och köpa det imorgon!

Kvällen avslutades med god middag och brownie i kopp hos Syster där även kusin kom på besök! Vi har skrattat ihjäl oss till lilla Olivia!!

Imorgon är det en ny dag som ska spenderas till träning och kalas för mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0