Ajabaja

2013-02-27 @ 08:16:32

Idag efter skolan SKA jag gå och träna! Jag har slappat av allt för mycket sen dieten slutade, inte nödvändigtvis med träningen men med maten! Jag kan ju säga er att det tar mer än 40 dagar att bli av med ett sockerberoende! Nu låter det som jag fallit tillbaka helt i gamla vanor, det har jag ej! Men jag måste fortsätta tänka 2 kanske tillomed 3 gånge innan jag stoppar i mig socker på vardagar!

Igår tex bjöd lärarna på kärleksmums i skolan, så då åt jag en bit sån. Sedan när jag kom hem var jag så sjukt hungrig så jag åt min mat sedan åt jag en bit kladdkaka med!

Detta året har jag verkligen hittat något som passar mig, det var super lätt under dieten för då var inget tillåtet, nu har jag sjukt svårt att hålla mig till en ätardag! Jag äter fortfarande samma mat i stort sätt som under dieten men det slinker ner annat både fre lör och sön! Inte okej! Så redan idag tar vi nya tag, imorgon åker jag till Kenny men det blir skam inget godis/chips förän på lördag! Så de så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0