VS

2013-08-06 @ 20:47:50
 
Jag hade innan jag och Elise reste till Turkiet hört rykten om att Victoria´s secret skulle öppna på landvetter och tänkte "vad synd att vi inte reser senare". Tänkte liksom att det skulle ta ett tag från idé till verklighet så att säga. 
 
Men så går vi där inne på landvetter bland alla Taxfree affärer och Elise säger i helt vanlig ton "kolla Emelie där är VS!" Jag typ "haha, a shore bacon". Men hon ba: "jo men det är det, kolla då" Också var det VS lite längre fram, jag blev as glad och slängde i mig frukosten för att ha så långt tid som möjligt på mig att kolla ut vad jag ville köpa! 
 
Fanns ju ´bara´ accesoarer osånt men massa fint, hittade mobilficka, passfodral, massa underkläder och parfym som jag ville ha men nöjde mig slutligen med detta....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0