Nytt till höstgarderoben

2013-08-15 @ 20:56:39
Denna höst ska jag som sagt shoppa smart. Jag ska köpa ett par halvt baggyjeans, ett par stövlar utan klack, ett par låga kängor, och en ny jacka. Denna vintern som var va första gången jag inte hade en riktig parkas jacka, sålde ju min woolrich och köpte istället en kortare Hollies. Detta var inte alls min grej så ska sälja min Hollies till vintern och köpa en parkas. Helst vill jag ha en Parajumpers men dom är ju så otroligt jävla överdyra, eller en annorlunda Canda Goose, eller en ny Woolrich? Svart ska den vara iaf :)
Dessa jeansen har jag investerat till höstgarderoben i kategori stuprör med dom perfekta slitningarna ;) Köpte även ett par i svart.
Och dessa godbitar med guldiga platta nitar längst fram! Ser alla snygga outfits jag kan ha med dessa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0