Min dag

2013-08-16 @ 22:40:57

Idag har jag gjort min sista dag på Ica enligt schemat, kommer få hoppa in om någon är sjuk osv fr.o.m. nu bara :)
Skulle jobbat 8-17 men det blev 8-19:30 för att sedan åka direkt och klippa två små pojkar :) Tog inga kort på frisyrerna men dom lös som solar så nöjda blev dom nog allt ;)

Nu är jag så slut i mina ben att jag vet inte vad jag ska ta vägen, har jobbat sedan i lördags och ska jobba bröllop imorgon kväll. Samt hinna klippa 2st innan det :P Bussy Woman liksom! Mitt vänstra knä är inte min bästa kompis just nu och har värkt konstant sen lördagens 18tim dag!

Men en dag kvar sedan blir det en vecka lugnt med killen och till helgen fest i Mariestad :)

Min glammiga dietlunch på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0