Hektisk helg

2013-08-12 @ 21:46:05
Vilken helg jag haft, fick verkligen sota för att jag var ledig/sjuk i början av veckan.
I lördags jobbade jag 10-13 på ICA och 13:30-03:00 serverade jag på ett Bröllop! 04:30 somnade jag och Emma hemma hos mig och 12 på söndagen var vi tillbaka och städade bröllops lokalen! Efter det var jag helt slut och spenderade resten av kvällen på soffan! 
 
Jag kan ju inte säga att jag var helt utvilad efter helgens jobb imorse när jag vaknade och skulle jobba 9tim på ICA igen! Men imorgon jobbar jag kort dag så efter det ska jag nog komma ikapp lite med mig själv :)
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria Berg

Hej! jag är intresserad av att börja med gel lack och jag har inte någon tidigare erfarenhet av det här med att bygga eller hålla på med naglar, men jag känner att det hade varit roligt och det sliter inte lika mycket som riktig gele. jag har en fråga då jag såg att du håller på med gel lack :) kan man bygga naglar på endast gel lack, eller måste man använda sig av riktig uv gele då? :) tacksam för svar :)

Svar: Hej :) Både ja och nej faktiskt :P När jag ska göra en förlängning så limmar jag fast tippar och sedan bygger upp med riktig gelé, och när mina egna naglar är långa så använder jag bara gellack. Men, jag har limmat på tippar och endast haft gellack över, då tar jag 2 lager av baslacket istället för 1 och sen färgen jag vill ha och 2 lager av topplacket istället för ett. Så, ja det funkar, men det kommer inte sitta lika bra som en nagel som är uppbyggd av riktig gelé. Lite mer än en vecka satt det på mig när jag gjorde så :) Hoppas mitt svar hjälpte lite iaf!
Emelie Ida-Marie

2013-08-12 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0