Oslo över dagen

2013-04-11 @ 22:25:50

Ligger i soffan efter en intensiv men ack så rolig dag! Jag och Elise har vart i Oslo över dagen för arbetsintervju på en frisörsalong. :) Gick riktigt bra så nu håller vi alla tummar och tår!

Efter intervjuer kände båda att vi verkligen blev motiverade till att börja jobba på riktigt och lära oss, utvecklas och bli grymma frisörer! Det var så härlig energi på dom två som intervjuade oss så man ville liksom börja på momangen! Haha. Men först återstår att se om vi är 2 av ynka 10 personer som får lärlings plats hos dom. Hård konkurrens men vi håller tummen!

Fick även med mig kvikklunsj a'la mjölkchoklad och TAB cola hem :D Viktigt, detta var mina favvisar i chokladväg när jag bodde i Norge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0