Hårologi dag

2013-04-23 @ 20:36:14
Idag har vi haft en otroligt givande och rolig dag i skolan. Vi hade en man från Hårologi hos oss som hela dagen har pratat om deras produkter och lärt oss så mycket om håret och vad som är bra/dåligt och hur mycket fuffens det är i den branchen! 
 
Klockan 15:00 när vi hade suttit i nästan 7 timmar och bara tatt in all information så var jag så peppad så jag ville bara gå ut och köpa en salong och börja jobba! Idag har jag verkligen förstått vikten i att som frisör hela tiden forsätta utbilda sig och hela tiden gå på kurser för det är en sån kick och man blir så inspirerad och motiverad till att bli världens bästa frisör! Att vi dessutom får gå deras kurs kostnadsfritt när vi går ut skolan och kan därmed kalla oss Hårologer är ju bara awesome! 
 
Vi fick genomgå hårologi´s tester för att individuellt kunna köpa shampo, inpackning och balsam som är anpassat efter bara MITT hår så jag längtar med spänning tills MINA produkter kommer och jag kan ju slänga ut en resension om hur fantastiska produkterna vart när dom är slut! För det tvekar jag inte en sekund på att dom kommer att vara :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0