Dieten går åt skogen!

2013-04-16 @ 20:53:00
Jag ska vara ärlig, dieten denna gången går åt skogen! Jag har gått ner 1kg men står där och trampar. Och jag vet varför. Jag har inte alls lika mycket diciplin denna gången, det fattar jag dock inte varför jag inte har! Det är sjukt irriterande och jag blir så förbannad på mig själv att jag väljer tillfällig njutning i form av onyttig mat och godis istället för den enorma tillfredställelsen jag kommer känna när jag väger 62kg! 
 
Det är 12 dagar kvar på dieten men jag förlänger den! Man kan inte ens kalla det diet det jag kört nu! Jag har vart nyttig mestadels men tex, förra veckan tackade vi av en lärare så vi fikade i skolan,då åt jag massa socker. I söndags fick jag återfall deluxe och åt kärleksmums, chips och potatisgratäng till maten. Igår sov jag hos Elise och vi köpte godis och kolla film! Idag i skolan hade vi egen hårvårdsdag så då slank resterna av godigpåsen ner samt att en lärare kom med fika som också slank ner! Skjut mig lixom! 
 
MEN, det värsta som finns är folk som klagar på sina kroppar men inte gör något åt det! Nu klagar jag väl kanske inte på min kropp så ofta, men jag vill ju ner i vikt och bloggar faktiskt om det! Det är endast jag som kan styra om jag går ner i vikt eller inte! 
 
SÅ, dieten är alltså inte slut om 12 dagar, jag kör på tills den 19 juni när vi går ur skolan! Då är det sommar och då ska jag väga 62kg! Jag kommer dessutom när jag kommit ner på 65 börja unna mig på lördagar, för att underlätta det dåliga samvetet samt att om det är tillåtet en gång i veckan kommer det förhoppningsvis inte locka lika mycket! :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0