Dag 7

2013-04-08 @ 20:57:08
Okej, sorry om någon har gått och väntat på invägningsresultat för det kommer inga idag! Its that time of the month så jag vill inte ens ställa mig på vågen då den gör mig förbannad! Jag är en av dom som samlar på mig vatten och blir svullen under denna härliga period så imorse när jag vägde mig ville jag slänga ut vågen genom fönstret! 
 
Så, det får vänta några dagar till :) MEN.. jag kan ju skriva vad jag började på :)
Jag börjar på 68kg (japp, gick upp ca 1kg under den härliga påskveckan ;)) När jag tre dagar in på dieten vägde mig igen vägde jag 67,0! 
Jag tänker inte sluta förän jag är nere på 62-63kg. 4-5kg ska jag klara på max 6 veckor! Så nu kör jag tills jag är i mål!
 
No time too waste lixom! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0