hemma igen

2012-09-03 @ 00:05:45
Okej, nu är man hemma från Filipstad igen. Var en kort visit denna gången men en mysig sådan. Det var marknad i helgen med tivoli och grejjer, tydligen Sverigen största marknad så den har vi strosat på i två dagar och myst runt, ätit donuts (som Kenny kallar munkar? Munkar är ju sånnadär med skum innuti? Right? Fast dom kallar han kokosboll?!) Fick en söt nyckelring och jätte fina ängla vingar som jag ska ha på väggen här hemma men själklart glömde jag dom hos han.
 
Träning har det inte blivit mycket av i helgen iaf, ny stad o allt så jag har inte gått ut några bra PW rundor än, det får bli nästa gång jag kommer upp. Men imorgon 07:00 sitter jag på spinning cykeln, så nu ska jag hoppa isäng och sova bort huvudverken jag har :/
 
Munk? Donut? Kokosboll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0