En såndär dag

2012-09-03 @ 21:18:29
Ja idag har vart en sån, en såndär dag. Jag stängde av klockan i sömnen imorse så spinningen missade jag. Inte så konstigt med tanke på att jag somnade kl halv 2 inatt. Resten av dagen har vart upp och ner. Tvättade och städade hela bilen och målade klart allt inne i boa, det är ju bra! Sen gjorde jag ett rent ut sagt skit spinningpass. Var så totalt otaggad på att träna men kunde inte svika mig själv. Fast det kunde jag lika väl gjort för jag gav inget på passet. Satt där i min egna lilla irriterade värld och lunkcyklade! 
 
Hur som, imorgon är det ny dag och nya tag! Jobb i butiken så jag tar cykeln till jobbet tror jag! Sen är det favoriten body pump! Tagga! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0