business woman

2012-09-19 @ 21:45:57
Idag har nog vart en av dom viktigaste dagarna i mitt liv hittils. Och jag var så j*vla nära att förstöra allt! 
 
Igår innan jag skulle lägga mig tar jag upp mitt brev för att extrakolla vilken tid jag skulle vara i Mölnlycke idag för intervju till skolan, jag läser igenom hela brevet igen, som jag inte gjort sen jag fick det och ser sista stycket där det står "Du måste nu bekräfta din givna tid genom att mejla Ulrika senast den 12 sep" Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta då jag inser att jag inte har mejlat henne! :/ Hur som så fanns det inte så mycket att göra åt saken kl 22:30 på kvällen så jag gick och la mig och fick hoppas på det bästa när jag kom fram idag! 
 
Tur som attan hade jag då jag fans med i papprerna och jag hade inte tappat min intervju tid. Så nu är allt avklarat, nu är det bara att vänta på dommen! Kommer vara den längsta väntat någonsin! Håller alla mina tummar och tår att jag kommer in! Vill detta så himla gärna! Åååh.
 
Jag vill bli en riktig business woman! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0