Spinning

2012-10-04 @ 09:40:40

Körde ett helt galet spinning pass igår på 75 min. Tog i för kung och fosterland hela passet och bokstavligt talat rann iväg nästan! Var så sjukt underbart. Haha störd jag låter. Jag tog ut mig så mycket att jag mådde illa resten av kvällen sen! Wunderful!

Har dock fått problem med uppsvälld mage, detta trots att jag knappt äter några kolhydrater. Max en macka till frukost men inget till maten eller kvällsmat. (nu menar jag ris pasta och potatis, för kolhydrater i form av frukt och grönt äter jag samt havregryn) men magen är alltid det som är plattast på mig och har alltid vart men nu känns den mest svullen hela tiden :( sjukt tråkigt eftersom jag just nu tränar stenhårt och det är svårt att se resultaten bakom en uppsvälld mage! hoppas det försvinner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0