Mysdag

2012-10-20 @ 20:24:15

Idag har jag haft en heldag med min söta Olivia. Jag hämtade upp henne klockan 11 och åkte till Stenungsund, vi stannade en snabbis på torget och handlade nagellack och läppstift till henne och schampo och balsam till mig för vi skulle till Sundahallen och bada :) efter massa bad och skyttetrafik mellan stora och lilla bassängen blev det mat på McDonalds. Sedan shopping på cubus där Olivia fick kläder och en jätte fin klänning som hon valde själv :) Sedan var det lördagsgodis på schemat :) Väl hemma var vi lite trötta så då blev det film, Pippi :) nu går hon på högvarv här hemma och snart ska hon lägga sig och sova i min säng :)

Underbara älskade unge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0