Kaffe

2012-10-07 @ 00:02:46

Okej, jag börjar med att säga ursäkta till den som är vän med mig på Facebook, följer mig på instagram och läser min blogg för detta blir tredje gången idag ni läser om min kaffe :)

Har bestämt mig för att börja gilla kaffe. Det finns två orsaker! 1: jag vill åt koffeinet. 2: det börjar kännas lite töntigt att dricka cola zero när man fikar med kompisarna medan dom sitter där så fint med sina kaffe! Haha. Jo det fins en tredje anledning med, jag vill kunna köpa en latte to go så jag får en såndär snygg takeaway mugg! Haha igen!

Så idag började jag med en mocha latte, en mjukstart så att säga. Jag tyckte den var stark och smaka mycket kaffe medan erfarna kaffedrickaren Veronica tyckte den smaka oboy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0