Härlighet

2012-10-25 @ 22:49:17

Härlighet vilken dag! För det första är det inte lätt att komma i säng tidigt när man vart ofrivilligt ledig i 6 dagar så har sovit som en kratta inatt i tron om att jag försovit mig hela tiden! Upp kl 6 för jobb sedan direkt till gymmet och springa milen! Iväg till butiken för extra kvällsöppet. Full rulle med lotto dragning mingel, snittar och en himla massa folk. Var hemma efter 21 slängde i mig mat och nu har jag precis satt mig i soffan efter att ha slängt ber saker i en väska för jag åker till Kenny imorgon :P

Haha, allt är färdigt men lugnet har inte infunnit sig än :P Nu vill jag sooova!

Ena bilden är första gången jag sprang milen i våras. 1,15 vs idag när jag sprang den på 1,04,59! Vill ner under timman men en förbättring på ca 11min är ju inte fy skam med tanke på oregelbundenheten i min löpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0