Distans

2012-10-27 @ 20:21:33

Då var man uppe i Filipstad igen och vilken mys fredag vi hade igår :) Nu har vi haft distansförhållande i nästan 1,5 år och mellan gångerna man ses har man nästan slutat sakna varandra, inte slutat tänka på varandra för det gör man hela tiden! Jag tänker på Kenny 100ggr om dagen, men den där ont i hjärtat saknaden har lugnat sig, det är ju inte som första gångerna man var ifrån varandra utan nu går två veckor som några dagar och man har sina rutiner när man är hemma och vipps så ska man träffas igen! Det finns självklart undantag och gånger jag börjar sakna Kenny redan när jag stängt dörren till hans lägenhet och denna gången var en sån gång, det var 1,5v sen jag var uppe sist och har saknat han sen dess, det märktes att han känt samma sak så igår när jag kom vid 18 tiden så åt vi mat sedan låg vi i sängen till halv 2 på natten och avverkade film efter film efter film! Åt godis och chips i sängen gjorde vi också, och det är sånna kvällar när allt är sådär underbart och mysigt som gör att det är värt all tid ifrån varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0