rutin?

2012-11-27 @ 00:27:45
När blir det rutin att gå till gymmet? Visst det är redan en rutin i min vardag men när ska det gå sädär lätt? Vissa säger att om man gör/inte gör något i 21 dagar så är det rutin sen! Då tänker man inte ens på det längre! 
 
Så alltså om jag går en morgonpromenad varje dag i 21 dagar så kommer det gå per automatik sen? Hade ju vart najs! 
 
Hur som, även om jag fortfarande får dra mig till gymmet vissa dagar (som idag) så fick jag ändå gjort 90 min a 1,25 km på löpbandet idag! Jag har fått trappa ner takten rejelt pga benhinnorna så mitt mål om att springa milen under 60min får vänta lite, i detta tempot är jag tillbaka på 69 min. 
 
Har köpt en crosstrainer med. Inte nån hightech inte, utan en lite skruttig för 200 kr av systers mans syster ;) Men, eftersom den bara kostar mig 200 kr behöver jag inte känna dedär dåliga samvetet över att den inte blir använd! Så nu är det inte ursäkter till 20-30min morgon cardio. Lätt att skippa det eftersom det alltid blåser storm och regnar på denna lilla Ö. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0