Gööött

2012-11-08 @ 20:34:54

Jag var SÅ trött imorse och det tog verkligen emot att lämna sängen! Men jobbet kallade så det var bara att bita i det sura äpplet. Väl på jobbet en bit in på dagen fick jag huvudvärk och tröttheten försvann inte! Och jag som hade tänkt att springa lite på gymmet eftersom jag slutade 13:00 och skulle besiktiga bilen 15:30. På vägen till gymmet höll jag på att somna i bilen och tänkte att jag kommer inte ha NÅGON ork till all springa när jag har den här inställningen. Så stannade på ICA och köpte mig en celsius för att få lite hjälp på vägen ;)

MEN oj vad fel jag hade. Ställde mig på bandet och löpte i 70 min utan vila, tog en skvätt vatten på ca 15sek ett par gånger men inget sänka farten på bandet och gå! Så 1,1 mil kom jag!

Denna veckan har jag sammanlagt sprungit 2,7 mil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0