Besikta bilen

2012-11-09 @ 11:26:37

Jag var helt säker på att bilen inte skulle gå igenom besiktningen igår då den faktiskt gått 22,000 mil snart och näst intill gått igenom utan anmärkningar hittills! Hade en slitage skada förra året men det var det ändå! Så där stod jag och iakttog varenda min killen gjorde som kollade på bilen och bara väntade på att han skulle säga något. Men inte ett fel han hitta, inte ens något som var påväg att bli ett fel! Jag frågade typ 4ggr om den var ok tillslut skrattade han och sa " om jag ska säga nååågot så är det sprickan i framrutan men så länge den inte går över på förstasidan så är det i ha problem" han sa även att just den s40 jag har är en av dom bilarna med minst problem som dom besiktigar.

Hallelulja moment ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0