turen fortsätter

2012-03-27 @ 22:43:54
Idag hittade jag den sötaste Emelie-vårjackan på Lindex. Var inne i Stenungsund med Emma och åt lunch ute och efter tog vi en sväng på torget. Gick in på Lindex och hittar det perfekta vårjackan. Det liksom bara står Emelie på den och det fanns en enda kvar, i min storlek. Så den fick föjla med hem! För första gången äger jag en vårjacka. Jag har alla andra vår/sommrar fått gå runt med mina Henri Lloyd seglarjackor. Men nu kan jag vara fin :D

Bilden ger absulot inte jackan någon rättvisa. Den är puderrosa och har superfina volangdetaljer vid halsen och nere vid ärmarna. Ska ta en bättre blid när det sitter på ;) Sitter som ett smäck gör den också! Den påminner väldigt om en jacka från Odd Molly som jag spanat in på Tradera, denna var dock mer i min prisklass ;)


Kommentarer
Postat av: frida

Den jackan köpte jag också :D såå underbart fin är den :D

Frida

2012-04-02 @ 19:27:05
URL: http://finest.se/fridaanna
Postat av: Elina

Hej!
Undrar om du har kvar denna jackan och kanske vill sälja den till mig? Mejla mig på [email protected]

2015-01-24 @ 07:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0