plötsligt händer det

2012-03-26 @ 22:28:33
Ja, ibland kan man ha tur. Idag när jag var på MRL, under stretchen låg jag och studerade mina träningsskor som verkligen går på sista versen. Det är samanlagt hål på 3 ställen i dom men jag har dragit mig för att köpa nya, dels för att dom är helt underbart sköna och dels för att ett par nya kostar 1000-1500kr. Jag låg iaf där och tänkte "fan, kan man inte bara hitta nån himla sida på internet som säljer skitbilligt" och när passet är över och jag går förbi reseptionen så står det lite skor på golvet och en skylt "Alla skor 400kr"

Men turen slutar inte där, jag har läääänge, säkert 2 månader spanat in en par skor på Sportamore.se och många gånger vart nära på att klicka hem dom då dom är nedsatta från 1200 till 800 där. EXAKT dessa skorna står där mitt framför ögonen på mig för 400 riksdaler. Det fick bli en storlek 40 men för 400kr så får dom lov att vara en storlek förstora!!

Kommer dock inte slänga mina gamla förän tårna tittar fram ur dom :P Som kan jag använda när jag går på PW utomhus o.s.v :)
Imorgon väntar jobb, jobbat idag med! Även suttit hela kvällen med den Norska deklarationen då den är en djungel trots att jag borde kunna den vid det här laget! Men inte ens Norskarna själva verkar förstå den så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0